måndag 30 november 2009

Ny vecka!

Då var det måndag igen och dags för en ny vecka!
Mensen är snart slut, så snart kan bebisverkstan börja igen. :o)

Helgen har varit lugn och skön. Igår hade vi lite adventsmys här hemma med familjen bara. annars har jag försökt kurera mig så gott det går. Känner mig bättre idag iaf och ska snart bege mig till skolan. Dags att komplettera ett grupparbete...

Hittade vår badrumsvåg när jag städade lite här om dagen. Den har varit borta sedan flytten, så jag har inte vägt mig på ett bra tag... men inser nu att det är något jag måste ägna lite tid och energi åt. Inte undra på att man inte blir med barn, när man väger mer än en kossa! Så idag är det inskrivning på viktklubb som gäller! Tänkte att ajg kunde ha veckorapportering här i bloggen om hur det går. Veckans vikt publiceras på fredagar tänkte jag!

Allt för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar