fredag 6 november 2009

Besök hos frissan

´
Inte en dag för tidigt!

men fy, varför ser man alltid så hemsk ut när man sitter hos frisören och granskar sin egen spegelbild. Det är nog därför jag drar mig för att gå dit... orkar liksom inte med att se den där hemska människan i spegeln. Insåg idag att jag verkligen låtit det gå utför... usch! Nu när helgen är slut ska jag ta nya tag! Nya kurser som jag ska ta tag i och ett nyttigare liv! Jag vet att jag kan för jag har gjort det förut, det gäller bara att hitta den där motivationen- hitta den inre styrkan!

men först ska vi ha inflyttningsfest imorgon! :O) Hoppas att det blir trevligt! Jag ska passa på att dricka massa goda drinkar, för när månaden är slut hoppas jag på att inte få dricka under de närmsta 9 månadern...

en vecka kvar, sen ska jag börja med ägglossningsstickorna. Gissar att jag har ägglossning i början på nästa helg. Vill det sig väl, kankse vi kommer hem med ett litet frö i magen efter stockholmsbesöket :) *HOPPAS*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar