måndag 23 november 2009

Kan man bli annat än deprimerad?

Slår upp mina ögon och inser att det regnar som spön i backen även idag.
*suck* Kan man bli annat än deprimerad?

Inte blir man på bättre humör av att inse att nu måste det städas... sköt på det hela helgen, men nu går det inte att ignorera de gigantiska dammråttorna längre och köksgolvet är alldeles klibbigt. usch! Jag gillar inte att städa, men jag ogillar ett ostädat hus ännu mer. Kanske skulle ta ett tag med dammsugaren innan jag beger mig till skolan. Så får det nog bli!

En annan sak som gör mig deprimerad är ovisheten - jag vill veta om jag är gravid nu. Inte vänta många långa dagar till... Då har man två alternativ:

1) Testa imorgon på Bim -4 och kanske få ett pluss. Men troligast ett negativt resultat som man kommer sönderanalysera. Beror minuset på att det är lite för tidigt att testa, eller för att det faktiskt är så att jag inte är gravid... Hmm

eller

2) Vänta tills på fredag, och sväva i ovishet en stund till



Vad skulle ni gjort?? inte lätt, inte lätt!



// Sessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar