måndag 16 november 2009

Ägglossning i Stockholm!

Fredag morgon precis innan vi skulle bege oss till Stockholm fick jag äntligen utslag på ägglossningstestet. Ägglossning i antågande med andra ord!! :O)

Helgen har varit helt underbar! Lite trist väder bara, men god mat, goda drinkar och en fantastisk upplevelse på göta lejon! Buddy Holly med Brolle var super grymt!!
Som vanligt när man bor på hotell var sexet något alldeles extra- väldigt bra timing måste jag säga! ;)

Nu blir det en låång väntan innan man vet om det har börjat växa ett litet frö i magen, eller om det inte tog sig denna gången heller... jag läste någonstans att man har 25% chans att bli gravid om man lyckas tima in ägglossningen. jag håller tummarna!!!

BIM 27 november... ååå vad jag hoppas att mensen uteblir!

Allt för nu!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar