fredag 27 november 2009

Som ett brev på posten!

Ingen gravid Sessa här inte!
Mensen kom som ett brev på posten nu på morgonen. Känns tråkigt, men samtidigt var det väl precis det man kunde räknat med efter det negativa testet i tisdags. Så nu är det bara att ta nya tag. Karusellen snurrar vidare, och vi är på väg mot försök tre.
Tredje gången gillt eller hur är det man säger?
Vet inte riktigt hur jag ska göra, har tre äl-test kvar sedan förra månaden, funderar på om jag ska nöja mig med dem och börja testa kanske på dag 13 istället för dag elva och ändå hoppas på att få utslag, eller om jag ska köpa en ny förpackning för att vara säker på att inte missa den. Svårt svårt!

Man skulle ju kunna köpa någon billigare variant, men jag vill verkligen inte behöva tyda de där krångliga strecken, jag vill få det svart på vitt! Det är därför cb är så himla bra. Det går liksom inte att misstolka! Det hjälpte ju visserliggen inte ändå... men man ska väl inte räkna med att allt, alltid är så lätt. Det är bara att bita ihop och fortsätta försöka! Kanske får vi den underbaraste julklappen man kan få? Ett pluss på självaste julaftonsmorgonen? Ååå underbara tanke! :)

Fast när jag tänker efter, jag testar nog dagen innan, hemma i mitt eget badrum. Känns inte så lyckat att behöva släpa med sig gravtest till svärföräldrarna, och sen försöka dölja den glädjen/besvikelsen som blir när man just testat.

Försök tre:
Äl: runt 10- 11 december
Bim: 24 december

// Sessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar