tisdag 24 november 2009

Ett fett jävla MINUS!

Ja, så går det när man inte kan vänta!
Nu sitter jag här och funderar, precis som jag förutspådde igår.
Beror minuset på att jag testade lite för tidigt,
eller är det helt enkelt så att jag inte är gravid???

Det står iof på förpackningen att testet kan användas från bim -4, men att inte ritkigt alla får utslag då... Hmmm. Det här blev man ju inte klokare på direkt. Bara att vänta och se om mensen dyker upp här i slutet av veckan, annars kanske vi kan göra ett nytt test. *suck* så onödigt liksom! Jag ville så gärna tro att det skulle komma upp ett fint starkt stort +, jag hade blivit glad för ett svagt otydligt också. men nej då! minus, minus,minus,minus!

Då är det väl bara att vänta till nästa ÄL och hoppas att vi har bättre tur då antar jag...
TRÅKIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar