måndag 9 november 2009

Redan måndag!

Ååå varför går alltid helgerna så fort? Nu är det redan måndag igen. Förstår inte vart tiden tar vägen...

Helgen har iaf varit super bra. I fredags fick jag träffa ett litet mirakel. :) En av mina bästa vänner fick en liten son i mitten av oktober och i fredags var det alltså dags att få träffa honom för första gången. så underbart! SÅ söööööt var han! Så mysigt att bara träffas och sitta och tjata... men man längtar ju inte mindre efter en egen när man ser mamma och son tillsammans och de starka band som finns där redan från första början.

sen i lördags var det ju dags för vår inflyttningsfest... mycket att förbereda var det, och jag var ju som vanligt toknervös men det gick bra och vi han klart allt ihop innan första gästerna kom. Vi han till och med, med ett litet besök på badhuset för lite relax och god lunch med familjen. :O)

Festen var trevlig, men jag vart lite övertaggad och drack alldeles för mycket alldeles för snabbt... så tyvärr däckade jag på toaletten redan när klockan var halv tolv eller något. men det var ju trevligt fam tills dess iaf! Tur att syrran var här och hjälpte älsklingen att hålla ställningarna. ;)

Farsdag igår firades lungt och sansat med familjen. Bus och lek med syskonbarnen var mysigt. Går alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses... måste bli bättre på att träffas!

Nu är det måndag igen och jag ska strax bege mig till skolan. Kursstart kl 13.15 och innan dess ska jag försöka hitta lite böcker...

Den 11.e ska jag börja testa ÄL. Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det! :)

PUSS & KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar