onsdag 4 november 2009

Tentorna avklarade! (Nästan)

Yes box! Då var denna läsperioden också avklarad. Skrev sista tentan för perioden idag... Gissa om det känns skönt! :)

Jo, det är skönt. Om man bortser ifrån den lilla lilla detaljen att jag är ganska säker på att detta kommer bli min första omtenta! Inte bra det här! Jag har varit alldeles för ofokuserad på skolan, (läs alldeles för fokuserad på att läsa allt jag kommer över om ägglossningar, graviditetssymtom, hur man ökar sina chanser att bli gravid osv... )

Ja ja... jag lever i ovisshet tills början av december, och innan jag fått det svart på vitt att jag inte klarade tentan, tänker jag inbilla mig att det gick vägen! Så därför... yes box, bara tre läsperioder kvar, sen är jag klar! :O)

Ikväll firar vi med våfflor!

och föresten! Tapeten kom upp igår... åå det blev så bra! Underbart att se att renoveringen faktiskt går frammåt. sakta men säkert!

Ha en bra kväll... nu tar jag helg!

1 kommentar:

  1. Vad läser du till?? Kanske får svar längre fram i bloggen men skriven en liten fråga ändå. Ha det bra och lycka till

    SvaraRadera