måndag 7 december 2009

Oj oj oj hoppsan!

Inte meningen att låta bloggen halvt dö ut så här. Men jag har helt enkelt inte riktigt haft någon ork att skriva. Det har iof inte heller funnits någon ork att hitta på saker att göra, som jag sedan kunde skriva om, så ni har inte missat så mycket... jag har legat hemma och varit sjuk. större delen av tiden iaf. Igår frisknade jag till någorlunda mycket för att orka baka lussebullar i alla fall. de blev mumsiga. :O)

Lovade er en ny punkt.Veckans vikt, den blir som ni ser placerad på måndagar istället för på fredagar... och här är min invägningsvikt:

Veckans vikt:
90,1 kg
+/- 0 kg denna vecka
- 0 kg totalt

Idag är det dessutom dag 11 och alltså dags för ägglossningstest igen.
Dagens test = negativt! Tror att det blir utslag först torsdag... men vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar