lördag 21 november 2009

Solen skiner

Idag skiner solen! :O)
Vet inte när jag såg dess strålar senast. Känns som att det regnat större delen av November ju. Tror att jag ska passa på att gå ut och kratta lite löv i trädgården. Härligt att göra den lite fin inför vintern... och man får väl passa på idag, för imorgon skulle det bli regn igen.

Inga graviditetssymtom så långt ögat når! 7 dagar sedan ÄL... lite väl tidigt att testa än. Men jag är så nyfiken! Har bestämt att jag ska försöka hålla mig och inte testa före BIM den 27.e men vi får väl se hur det går med den saken.

Har kommit på det bästa sättet att berätta för älsklingen om det skulle vara något;
Slå in graviditetstestet tillsammans med boken "du ska bli pappa" i ett litet paket och ge honom när han kommer hem från jobbet... hihi :O) Men först gäller det ju att plussa...

Ikväll kanske vi ska passa mina små syskonbarn. Goingarna!
Ha en bra helg!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar