tisdag 3 november 2009

Shoppat!

Nu har jag slagit på stort och shoppat loss riktigt ordentligt! Ett paket ägglossningstest och ett rikitgt graviditetstest har inhandlats här på morgonen, hoppas bara att de dyker upp innan det är dags att börja testa...
och hoppas verkligen att det tar sig snabbt, annars kommer jag ganska snabbt bli ruinerad! 318 kronor för 7 ägglossningstest och ett gravtest! jisses! Men vad gör man inte?!

Förra månaden körde vi bara på och tänkte tar det sig, så tar det sig... men jag känner att jag vill ha lite mer kontroll nu. Min mens brukar ju inte vara särskilt regelbunden och jag har ingen aning om när ägglossningen kommer, så jag hoppas att detta ska ge oss lite klarhet. Jag menar det är ju inte så konstigt om det inte blir någon bebis om man inte sexar på rätt dagar. eller hur! det säger sig ju själv...


Annars är det ganska lungt här. Ska snart börja slipa lite spackel och eventuellt måla några golvlister så att det är klart i eftermiddag när mamma & pappa kommer hit och hjälper oss att tapetsera! Sen är andra sovrummet på övervåningen klart! :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar