måndag 4 januari 2010

Veckans vikt!

Första måndagen på nya året, och idag börjar allvaret!

Nu är det inte okey att sitta inne en hel dag utan att göra något vettigt längre, det är inte okey att bara sitta och vräka i sig mat, gå och skåpäta eller inte motionera.
Detta är första dagen på resten av mitt liv.
Vill jag inte leva som en stor fet valross hela mitt liv,
så måste jag börja tänka på mig själv och mitt eget bästa nu!

Jag kan inte göra detta för någon annans skull,
jag måste göra det här för MIG, för min egen skull!
För att jag ska må bra helt enkelt!

Idag ställde jag mig på vågen för första gången i år, det var ingen vacker syn...
Men jag är inte förvånad - inte det minsta!
92,0 kilo

Jävla skit våg! Ville bara kasta in den i väggen och aldrig mer behöva väga mig... Gräva ner huvudet i sanden och inte inse problemet.
Men som sagt det är bara jag som förlorar om jag inte gör något åt det...
Men jag vill inte förlora. Jag vill vinna! Vinna över vikten! :O)
så - 2010 - nu ska vi lyckas!

Idag inleds ytterliggare en lång resa, viktresan 2010!

// Sessan

1 kommentar:

  1. jag tror jag har gått upp 2 kg under ledigheterna här så vågen står nog på 114 men det ska den inte fortsätta med..första målet 100kg sen har jag 10 kg som delmål eller om det blir 5 kg till varje delmål om det blir för tufft och motivationen lackar... Nu kör vi

    SvaraRadera