tisdag 5 januari 2010

Vänta, vänta, vänta!

Mensen är slut sedan ett par dagar och nu går jag och väntar på nästa ägglossning.
Denna ständiga väntan. Vänta, vänta, vänta! Jag är inte bra på att vänta.
Vill jag något, så vill jag att det ska hända med en gång...
Ungefär samma sak som med vikten, har man väl bestämt sig för att gå ner i vikt, så vill man se resultat dagen efter. Tyvärr funkar det ju inte riktigt så. Varken med vikten eller med bebisplanerna.

Nu är det i alla fall snart dags att börja testa med ägglossningstesten igen. Dag 11 är i morgon, men jag börjar testa på torsdag tänkte jag. Vore ju trist om testen hinner ta slut innan ägglossnigen är på g.

Försök fyra
Äl: runt 9-11 januari
Bim: 26 januari

// Sessan

1 kommentar:

  1. håller tummarna för att det tar sig snart hos dig =) själv ska jag testa imorgon om mensen inte kommer idag.

    SvaraRadera