onsdag 20 januari 2010

Att vara eller inte vara...

... ett symtom?

Nu så här när det bara är veckan kvar tills bim, börjar man ju såklart grubbla på det här med symtom. Har jag några symtom, inbillar jag mig bara eller hur står det till?
Tänkte att jag skulle rada upp mina symtom... Om inte annat så är det ju bra att ha koll på hur jag mådde denna månaden, om det inte tar sig, och jag mår likadant nästa.

  • Ont i magen - Förklaring: Kan bero på att jag nyss börjat träna vattengympa, och det jag känner helt enkelt är vanlig träningsvärk.
  • Trött- Förklaring: Kan beror på att jag försöker äta mindre än vanligt och alltså inte får i mig lika mycket energi som jag är van vid... träningen kanske också är en bidragande orsak?
  • Kissenödig - Förklaring: Beror troligtvis på att jag dricker litervis med vatten varje dag för att inte förväxla törst med sockersug...
  • Förkyld - Förklaring: Kan kanske bero på att vi blev smittade av någon basilusk när vi var i fjällen, såvida inte även blivande pappor får samma symtom... ;)

Det är nog det som jag kommit på än så länge... har även reagerat på att kag inte alls har ömma bröst denna månaden. men om jag minns rätt hade jag inte det förra månaden heller, det var nog bara förrförramånaden som brösten ömmade så förskräckligt.

Känner även så instinktivt att det inte blivit något denna månaden. Kanske är det ett tecken? Ett tecken på att det inte blivit någon bebis troligtvis i så fall, knasboll!

åååå kan inte bara tiden gå aningens snabbare så jag får veta snart...
6 dagar kvar, sen ska här testas!

//Sessan

2 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande!! Ska bli så kul att se om det blivit ågot denna månad, hoppas och lycka till!!!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att det tagit sig denna gång...

    SvaraRadera