söndag 31 januari 2010

Att träna är som plåster för själen!

Mår så mycket bättre nu när jag har kommit igång lite försiktigt med träningen!
Tycker att det är så konstigt att det alltid ska vara så jobbigt att ta sig i kragen och börja träna, när man egentligen vet hur härligt det är när man väl är där.
Hoppas bara att kroppen får hålla sig någorlunda skadefri nu så jag kan fortsätta...

Hoppas på ett minus på vågen imorgon, för så här duktigt har jag inte tränat på länge.
Ett litet krux bara, både igår och i förrgår har vi druckit och ätit gott. Hoppas att det går vägen trots det!

På barnfrontet intet nytt!
Väntar på nästa ägglossning, men tänker inte bry mig om att köpa några fler ältest. jag har tre kvar hemma, så tänker testa när jag tror att det är dags. typ när de trådiga flýtningarna kommer... vi får väl se! Det är nästan så att det lika gärna kan dröja två månader till nu, så att barnet slipper födas så sent på året. Hellre en januaribebis än en november- decemberbebis liksom!

Nu ska jag iväg och träna! :O)
Hörs i morgon med en viktuppdatering!
//Sessan

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är med träningen!!! Fortsätt så!!!

    Vad det gäller barnfronten tror jag du gör helt rätt att inte testa för mkt då det kan leda till att ni inte lyckas.. Fick höra att när det visade stegring så kunde det vara för sent.. Så sexa på som ni brukar så kommer nog plusset snart...

    Håller tummarna på att vågen visa minus!

    SvaraRadera