lördag 9 januari 2010

Någonting på g?

I morse trodde jag faktiskt nästan att jag skulle få se en glad gubbe på mitt test, upptäckte nämligen att jag fått mina trådiga flytningar som brukar komma i samband med ägglossningen. Men icke, så var det inte. Trots trådiga flytningar visade nämligen testet negativt. Får fortsätta att testa några dagar till alltså.

Fyra test kvar, undrar just om ägglossningen hinner komma innan dem är slut.

Ha en härlig helg allihopa.

Själv väntar jag med spänning på första vägdagen sedan jag på allvar tog tag i det här med vikten... En gång i veckan ska jag väga mig, varken mer eller mindre, och på måndag är det alltså dags. Då får jag hoppa upp på vågen. Jag hoppas så klart på ett minus men man vet ju aldrig. Har iallafall skött mig helt okey bra hittills.. Inte helt optimalt, men bättre än innan! Så håll tummarna! :O)

// Sessan

1 kommentar:

  1. Har min vägdag på onsdag.. hoppas att det gjort något med träningen och mindre portioner mat och godis...

    Håller tummarna att ni träffar rätt denna gång så det bakas en liten bebis hos er...

    SvaraRadera