torsdag 21 januari 2010

En dag närmare!

Så nu är vi en dag närmare bim och testdag!
Nu är det bara fredag, lördag, söndag och måndag kvar. Sen är det den 26.e och dags för sessan att testa! (Förutsatt att mensen håller sig borta då förstås!)

Ska aldrig mer köpa ett cb digitalt och ha som enda graviditetstest hemma... Nästa månad ska jag lätt köpa ett rfsu testa tidigt, så att man kan kolla redan på bim-6. Den här väntan är ju såååå dryg! Men men. Lätt att vara efterklok!
En fördel är ju i alla fall att jag inte behöver försöka tyda några streck, står det gravid så är jag gravid, och annars har det helt enkelt inte lyckats denna gången heller...lätt som en plätt!

Annars händer det inte mycket här. Har dragit på mig en förkylning som blivit ännu värre idag. Ont i halsen, snuvig, och fryser. Söta älsklingen kom och överraskade mig med honungsvatten på sängen i morse. Gulle han! :O) Tyvärr blev inte halsen bättre... så idag får jag se till att hålla mig hemma. Blir varken promenad eller vattengympa.
Känns trist nu när jag väl har kommit igång, men å andra sidan så har jag ju redan varit där tre gånger denna veckan redan. Det kanske räcker så... Blir bra att kurera mig och ta nya tag nästa vecka!

Hoppas att alla ni andra som längtar efter plus, snart får dem!
och ni som kämpar med vikten- KÄMPA PÅ! :o)

//Sessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar