lördag 23 januari 2010

3 dagar kvar... ELLER?

Tre dagar!
Det är ju ingenting.
En helg plus en dag.
SNART är det min tur att testa!
Tiden brukar ju gå så otroligt snabbt.

Fast funderar ändå lite på om det inte är dumt att testa just på tisdag, kanske ska vänta tills på onsdag istället.
Det känns ju lite smått onödigt att testa på tisdag morgon, om mensen ändå kommer på tisdag förmiddag... då kan jag ju lika gärna vänta och se på onsdag. kommer det ingen mens på tisdag- då kan jag ju testa.

Hmmm orkar man vänta? Det är den stora frågan det... jag tror det. Jag önskar att jag kunde det i alla fall... är jag stark? Klarar jag av att låta bli att kolla?

JAG MÅSTE VARA STARK!
en annan fördel med att vänta är att om testet nu visar "gravid", så hinner inte texten försvinna innan älsklingen kommer hem... han är ju nämligen borta tisdag till onsdag, är jag gravid, så vill jag ju gärna visa honom testet. :O)

Så får det bli!

om inte mensen hinner före...
test om 4 dagar alltså!

//Sessan

2 kommentarer:

  1. Snart är det dags, jag går också och väntar på att testa mig. Men jag får nog vänta minst en vecka till. Du nämnde testet och jag tror inte att texten försvinner. gjorde inte det med mitt första barn iaf.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att det står Gravid denna gång...Tycker det är bra att du inte ska testa dig förrens om 3 dagar blir det ju nu... det är bättre att vänta lite för den kan ju dyka upp lite senare än den var tänkt och då har man sparat pengar...men jag vet att det är svårt att hålla sig... var likadan i början testade men det var ju aldrig plus...så nu köra med metoden att jag väntar... Har precis ätit en provera kur ihop om att det ska bli lite normal igen så man kan ha lite koll på när det kan vara dax att sexa till det...

    SvaraRadera