onsdag 30 december 2009

Dags för nya tag!

Så då är äntligen mensen slut för denna gången! Hoppas att det dröjer länge innan den kommer tillbaka... nio månader minst! ;O)

Denna gången har vi bestämt att köra en gång varannandag, varken mer eller mindre. Får se om det kanske är bättre, för att sexa på som galna kaniner var ju uppenbarligen inte det mest ultimata...
Har ett paket ägglossningstest kvar som jag har tänk att använda mest för skojs skull. Men kanske är det en bra idé att sexa på varje dag, just precis runt ägglossningen.

Egentligen kanske det bästa hade varit att inte tänka alls. Ha sex när man är sugen och inte tänka på att ett barn kan bli till... det kanske hade blivit lättare då. Men hur slutar man tänka då? Man planerar ju och tänker i det undermedvetna hela tiden, i alla fall jag.

Nu är det dessutom snart nytt år! Att ha som nyårslöfte att man ska ha fått ett barn innan nästa nyår är kanske lite väl optimistiskt, men i alla fall att vara gravid tills nästa nyårsafton! (Har det inte tagit sig på mer än ett år så är det väl om inte annat hög tid att söka hjälp då!)

Vikten är ju också ett återkommande huvudbry så här dagarna innan nytt år...
Nästa år ska jag lyckas! Så tänker jag varje år... Men kanske att 2010 ändå är året då det omöjliga blir möjligt?

Taktik:
* Börja använda stegräknaren igen- kanske ha en stegsammansällning varje vecka här på bloggen??
* Köpa nytt träningskort - och framför allt - utnyttja det!
* Viktklubb - skriva in allt jag äter!
* Inse att rom inte byggdes på en dag, det har tagit tid att bli så här stor, så det MÅSTE få ta tid att förlora alla kilon också!

* samt försöka bestämma ett datum för bröllop... bästa moroten ever ju! För när jag gifter mig, då ska jag vara bekväm med mig själv. Jag behöver inte vara toksmal, men jag måste trivas i mig själv. Det är något jag lovat mig för länge sedan!


Önskar er alla ett riktigt härligt nyårsfirande!
Gott slut & gott nytt!
Så hörs vi igen nästa år... fattar ni, TJUGOHUNDRATIO är på intågande...

// Sessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar