tisdag 22 december 2009

inte lätt att vara positiv.

Börjar oroa mig för att jag aldrig kommer få uppleva ett mirakel.
Tror det är det som skrämmer mig allra mest, tanken på att man kanske inte kan få barn. :O(
Önskade och hoppades och trodde verkligen att detta skulle bli vårt lyckoförsök, tredje gången gillt liksom. men ju närmare bim, desstu säkrare blir jag på att det inte blivit något denna månaden heller.
Försöker tänka positivt, men det är så svårt! Längtar tills imorgon då jag ska testa.
Hoppas så innerligt att jag får ett plus!
Vad gör jag om det är negativt? Går under och blir tokdeppig. Bra timing inför jul... not!
men se det positivt: då kan man ju iaf dricka nubbe till maten. ja jäklar vad här ska supas i så fall... *suck*

2 kommentarer:

  1. Jag håller iaf alla mina tummar och tår för att du ska få ett fint plus imorgon!

    SvaraRadera
  2. Håller tummar och tår för att du får ett plus idag!!!

    Förstår att det är svårt när man verkligen vill och man inte lyckas... jag och min man har varit tillsammmans i 5 år snart och vi har aldrig kört skyddat och man tycker att någongång måste man väl pricka rätt... Nu har vi ju varit på en utredning och jag måste ju ner i vikt för att få mer hjälp så det ska år 2010 handla om att hälsan ska bli bättre och blir det ett + så är det ju bara ett stort ++...

    Lycka till..

    SvaraRadera