tisdag 8 december 2009

Strul

Strulade till ägglossningstestet i morse, så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv två så att jag kan göra ett nytt test. Dum som jag var hällde jag ju ut urinprovet så fort jag doppat stickan, riktigt dumt! Nu måste jag nämligen hålla mig i fyra timmar innan jag kan göra om testet. *suck*

Tur att jag beställde hem ett nytt paket som kom på posten idag, annars hade jag ju varit utan test i morgon...

Hoppas hoppas hoppas att vi lyckas denna gången! Skulle vara den bästa julklappen någonsin att få ett pluss på stickan ju!

1 kommentar:

  1. Förstår dig.. Jag har ett gäng billiga teststickor för ägglossning men jag kan inte med dem eller så har jag ingen ägglossning.. Jag har ju ganska mkt övervikt och troligtvis PCO-S så jag har gett upp det där med att testa nu sexar vi friskt ändå och hoppas det tar sig.. har ju kollat upp lite på föräldrakanalen där man kan fylla i sina perioder och få ut tidigast/genomsnittligast/senast datum för ägglossning/mens så det kör vi på tills vidare.. Hoppas på att få hjälp med viktminskningen efter nyår för att få hjälp med ägglossning.. Den var ju punktlig sist mensen så jag hoppas den är det denna gången med eller att den inte kommer alls.. Lycka till med denna omgång!!

    SvaraRadera