tisdag 15 december 2009

Nu hoppas jag att jag haft min ägglossning och att ägget lyckades bli befruktat av någon ädel springare.
Har sexat på duktigt: Mån, onsdag, torsdag, lördag * 2, söndag * 3 och måndag. *Hoppas, hoppas att vi lyckats!*

Så nu börjar den lååååånga väntan mot bim. Har bim på julafton, men vet inte ritkigt hur dte blir nnu eftersom ägglossningen dröjde nåhgra dagar... kanske blir bim lite framskjutet. Vi får väl se. Hoppas att jag ska kunna testa den 23.e i alla fall! och hoppas så klart på ett fint plus! Å det hade varit den bästa julklappen!!

Hoppade upp på vågen igår, men klev lika snabbt av. *suck* Det är ju ganska självklart att man inte går ner i vikt om man inte rör på sig och fortsätter äta pizza och pepparkakor. Det kom väl inte som en chock direkt... men amn blir ju så ledsen! Jag vill få motivation nu, jag vill ha lust att börja träna och äta bra mat. Önskar så att jag kunde få lite inspiration av älsklingen som är så duktig... det blir snarare tvärtom tyvärr... Men skam den som ger sig. Någon gång inom den närmsta framtiden så ska jag börja, och då ska jag banne mig LYCKAS också!!! Men det blir inte idag...


Veckans vikt:
91,6 kg
+ 1,5 kg denna veckan
+ 1,5 kg totalt

// Sessan

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får den bästa julklappen!! ;) Vad kul att du tittade förbi på min sida...jag har länkat din blogg under bloggar jag följer... hoppas det inte gör något..
    Lycka till...dagen kommer då motivationen trillat in genom dörren... jag väntar ju själv på den hoppas den kommer 1 januari senast då jag ser det som en nystart i mitt liv...

    SvaraRadera
  2. Hoppas hoppas,lycka till med bebisverkstaden !

    K

    SvaraRadera