måndag 21 december 2009

Nedräkning pågår.

Nu är det bara idag och imorgon kvar, sedan är det dags att göra ett nytt graviditetstest. Hoppas så jag tror jag går sönder att det äntligen är min tur att få ett fint plus nu! Denna månaden har varit lite lättare. Dels har jag hittat många fina tjejer på FL som delar min längtan, och dels har jag nu spenderat de senaste dagarna i stockholm tillsammans med några vänner. Ingen tid att tänka på eventuella symtom osv när man har fullt upp med att kolla in huvudstaden liksom! :O) Perfekt!!
Nu är det bara två dagar kvar, sedan är det dags!
Den 23.e, dan före doppare dan, smäller det! *hoppas hoppas hoppas*

Veckans vikt:
89,9 kg
- 1,7 kg denna veckan
- 0,2 kg totalt

// Sessan

1 kommentar:

  1. Håller tummar och tår att du får bästa julklappen man kan få...

    SvaraRadera