måndag 14 juni 2010

Vecka nio.

Hej!
Idag är jag i vecka 8+2, vecka nio har alltså precis inletts.

Illamåendet har nu börjat komma i kapp mig, om än väldigt beskedligt än så länge.
Hoppas att det håller sig på den här nivån och inte blir värre...
Mår illa på morgnarna, inte så att jag behöver spy (peppar peppar), men så att jag inte lyckas få i mig gröten som jag alltid äter till frukost. Idag provade jag yoghurt och det funkade okej, annars är det mackor som funkar bäst.
vatten har jag svårt att dricka,speciellt om det är riktigt kallt. Blir illamående direkt! (och jag som annars kan dricka flera liter om dagen...) *suck*

Brösten är ömma, men har fortfarande inte börjat växa sig större. Och tur är väl kanske det... ;O)

I söndags berättade vi den stora nyheten för den tilltänkta faddern :O) Känns skönt att äntligen ha fått berätta det för någon. Fastän vi fortfarande är väldigt oroliga för missfall och egentligen inte vill berätta det för så många...

Har lite dåligt samvete för att mamma inte fick veta först, men det kändes mest rätt så här.

Hi hi, jag kan knappt fatta det.
I januari ska vi bli föräldrar. <3


//Sessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar