fredag 4 juni 2010

Att dölja att man är gravid...

... på sin examensdag är inte det lättaste.

Champagnefrukost och inte dricka champagne var inte helt enkelt. Har gått med ett glas i handen och låtsats dricka... det märkliga var att glaset aldrig blev tomt.

Att dricka vatten till maten funkade fint... man vill ju hålla hela kvällen liksom.

Frågan är vad man ska skylla på, på förfesten?
Har köpt några alkoholfria öl. Hoppas att de inte studerar mina flaskor direkt ingående...

När det i klassrummet diskutterades vem man tror skulle få barn först log jag för mig själv inombords. De skulle bara veta... :O)

Men som sagt, än är inte dagen slut. Det finns ju en risk att någon faktiskt misstänker något. Men det får väl vara så i så fall.

Nu ska jag ta en välbehövlig tupplur. Kommer däcka vid halv nio annars. Är så sjukt trött verkligen!

//Sessan

1 kommentar:

  1. Bloggar på min låsta blogg: användarnamn: Mylife lösen: 1983

    Länkar till den med mitt namn...

    SvaraRadera