söndag 27 juni 2010

Midsommarfirande

Firat midsommar ute på kusten!
Härligt härligt! :O)

I torsdags berättade vi den glada nyheten för blivande farmor & farfar
och igår berättade vi för blivande mormor & morfar, båda mostrarna och kusinerna. :O)

Trodde nog att reaktionerna skulle bli större... men de blev väldigt glada i alla fall! Tyckte mig till och med skymta en tår i storasysters ena öga. ;O)


Nu är det bara farbröderna som inte vet något än, och dem tänkte vi berätta för när vi firar farfar som fyller år...

Hoppas att ni haft en härlig midsommar helg!
//Sessan

1 kommentar:

  1. Hej saknar dig!! Hoppas allt är bra med graviditeten... själv blev det inget vi för min del.. utan nu är snart skilsmässan inskickad tyvärr.. kommer göra en ny blogg ska ge dig adressen när jag kommit igång... Just nu har det varit en tuffperiod och jag har jobbat så mkt jag kan för att driva bort tankarna...
    Hoppas som sagt allt är fortsatt bra med dig och knytet som växer i magen.. Kram till dig/er

    SvaraRadera