måndag 21 juni 2010

MVC imorgon igen.

Oj oj oj
Tiden bara springer iväg.

Imorgon är det redan dags för andra träffen med vår barnmorska.
När vi fick tiden kändes det som en hel evighet tills det var dags, men tiden bara rusar fram, så imorgon är det alltså dags igen.

Lite orolig för vad hon ska säga om min vikt. Har visserliggen inte gått upp något än, men man vet ju aldrig...

Tror att det är dags för massa provtagning och det skrämmer mig lite det också. Är inte överförtjust i nålar om man ska uttrycka det milt...


Nu märker jag i alla fall av att jag är gravid.
Tji fick jag för att jag klagade på att jag inte hade några symtom...
De senaste dagarna har jag varit väldigt illamående, både på morgonen men även senare på dagen. Senast idag fick jag rusa in på toa och spy mitt under matlagningen... för att inte tala på den där tröttheten. Somnar lätt klockan åtta på kvällen. Att jag idag fortfarande är vaken när klockan närmar sig tio är nästan rekord... :O)

Men jag klagar inte! Jag är överlycklig och otroligt tacksam för att miraklet fortfarande finns kvar hos oss. Längtar så tills vecka tolv då risken för missfall sjunker kraftigt! Två veckor kvar tills man kan pusta ut lite i alla fall...

Ha det så gott i sommar värmen
//Sessan

1 kommentar:

  1. Åh vad kul!! Hoppas allt går bra och att allt ser bra ut!!

    Har lösenordsskyddat min blogg..

    Madde = användarnamn
    1983 = lösen

    SvaraRadera