söndag 16 maj 2010

Söndag kväll och fortfarande ingen mens...

Vågar man börja hoppas?
Vill så gärna hoppas och tro att det faktiskt växer ett litet mirakel inom mig,
men vågar inte.

I fredags var det dags för bim men ingen mens kom. Har ju börjat bli van med att den inte kommer helt regelbundet så blev nog inte särskilt överraskad. Misstänkte skarpt att mensen skulle komma på lördag- eller söndagmorgon. Att den bara var någon dag sen för att jävlas lite liksom...

Men nu börjar jag faktiskt hoppas... även fast jag egentligen inte vågar göra det.
Jag kommer ju bli så grymt besviken om den kommer...

För det gör den väl?
Inte kan det väl vara så fantastiskt att ett mirakel har skett?

Imorgon är det jag som åker till apoteket och köper ett test! Bim + 3,
nog måste det väl visa plus om det nu finns någon där innne då?

Ååå varför tänker man så mycket??
Egentligen är det väl bara att vänta och se...
men hur lätt är det,
när det enda man tänker på är just det?



Tack för att ni håller tummarna...


Kramar från Sessan

2 kommentarer:

  1. Åh ja men¨kanske kan man säga ÄNTLIGEN =) Och att du inte testat redan, haha! Shit va spännande..Lova att uppdatera så fort du testat =)

    SvaraRadera
  2. Ja uppdatera när du gjort testet.. jag ska på trav men jag har din blogg som favvo i mobilen så jag ska kolla... Håller tummarna stenhårt nu...

    SvaraRadera