måndag 24 maj 2010

Hälsosamtal hos BM

Vi är i vecka 5+2 och den 21 januari är vår bebis beräknad att komma <3

Ska tänka på att äta hälsosamt, sunt och varierat
motionera minst 30 minuter varje dag
och leva ungefär precis som idag minus alkohol, insjöfisk och goda ostar såklart.

Fick hoppa upp på vågen
inte så skoj!
om jag minns rätt så var mina siffror 87,9 kilo och 171 cm lång = ÖVERVIKT!!! *suck*
Men nu är det inte tid för att banta, nu är det bara tid för att leva sunt och tänka på bebisen.

Nästa besök hos barnmorskan blir den 22.e juni. Då är vi i vecka tio.

//Sessan

1 kommentar:

  1. Stort grattis igen!! Då får vi hoppas att den lilla/lille inte tänka titta ut för tidigt så det blir vi årsskiftet... Själv får jag vara glad om jag lever som gift då.. just nu har vi en timeout för att mannen ska få känna efter vad han egentligen känner... jag älskar han och har samma känslor som jag fick när jag såg han första gången... men han vet inte.. så nu lever man i ovissheten och det är det jobbigaste i mitt liv att inte veta vad som kommer att hända.. att inte kunna bearbeta... utan bara vänta ut.. vi har en vecka till en början.. och inte ha någon kontakt på 2 dar.. och det är jobbigt att inte kunna fråga hur han mår eller sånt vardagligt snack..

    Jag hoppas för er skull att allt går bra..

    Megakram madde

    SvaraRadera