tisdag 18 maj 2010

Är nog lite i chock...

Har nog inte riktigt förstått att det är sant än.
Nyper mig i armen för att kontrollera att jag inte drömmer.

Är det verkligen på riktigt? Ska vi äntligen få bli föräldrar, bilda en familj...

Har lite svårt att tro på det.
Jag känner mig ju inte så speciellt annorlunda.

Inga symtom, ingenting alls... Finns du verkligen där inne?



Överraskade den blivande pappan med ett paket när vi skulle gå och lägga oss...
Fast han blev i ärlighetensnamn inte särskilt överraskad, han hade mer eller mindre redan räknat ut det...
Han är nog lite chockad han också tror jag.

Men vi är glada!
Så otroligt glada och tacksamma!
Försök nummer åtta blev vårt lyckoförsök! :O)

Nu gäller det bara att du får stanna hos oss också!

Tack för gratulationerna !
//Sessan

1 kommentar:

  1. Så glad för din skull! Har följt dig ett tag :) Väntar själv en liten till slutet av november .. Kram!

    SvaraRadera