söndag 23 maj 2010

Hälsosamtal imorgon!

Imorgon är det dags för hälsosamtal hos barnmorskan.
Ska bli spännande att höra vad hon har att säga. :O)

Är lite nervös för att hon ska tala om att jag inte alls är gravid.
Drömde mardrömmar om det inatt nämligen...

Det är ju så märkligt, jag har INGA symtom alls. Inte så att jag egentligen vill gå omkring och vara illamående, men bara så att man vet att detta är på riktigt. Att det faktiskt är sant att vi väntar barn...
Älsklingen tycker att jag är helt knäpp som klagar på att jag varken har ömma bröst eller behöver spy, och jag förstår honom. Men jag vill ju så gärna ha ett tecken... ett litet! sen får det ju gärna gå över igen, men bara så att jag vet.
Någon som känner igen sig?

Kan man be om att få göra ett graviditetstest tro?
Jag har ju bara testat med ett enda, tänk om det visade fel?
Fast var håller i så fall mensen hus??

Suck- Jag är verkligen knäpp!
Kanske det är ett symtom i sig? ;O)

Ha en fortsatt härlig helg!
//Sessan

1 kommentar:

  1. Lycka till idag!! Det kommer gå super och självklart kan man dem göra ett graviditetstest...

    Ta det lugnt så ska du se att symtomen kommer...

    Kram på dig!

    SvaraRadera