lördag 6 februari 2010

Träningsvärk i magen...

Mmm vilken härlig känsla.
Var på ett corepass och sedan ett body balancepass tidigare idag. Härlig träning för magen måste jag säga... men shit vilken träningsvärk! Redan nu! Bävar för hur det ska kännas imorgon.

Ikväll blir det fest! har fortfarande inte bestämt om jag ska köra på öl eller vin... egentligen hade jag ju önskat att jag var gravid så att jag slapp dricka, men nu känns det bara fånigt att inte göra det... det gäller väl att passa på?!

Inget utslag på äl-testen varken igår eller idag, nu har jag bara ett kvar så det gäller att det blir en glad gubbe imorgon! :O)

Fast just nu har jag nog fått kalla fötter. Hur korkad är man inte om man planerar att få barn, när man inte ens vet vad man vill jobba med i framtiden? Kanske skulle planera sådant först. Innan man börjar sätta barn till världen.
fast å andra sidan, eftersom det verkar ta så lång tid för oss, så ska man väl bara vara glad att man börjat försöka... nu hinner det ju inte bli barn innan 25 i alla fall.
- och troligtvis inget bröllop heller! Attsicken... ska man behöva flytta fram gränsen till innan 30 nu då?! skrämmande att man börjar bli så gammal!

Hoppas att solen skiner lika härligt hos er!
Här är det nästan som vår i luften! :O)
Underbart!!

// Sessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar