fredag 19 februari 2010

"Inte gravid"

Idag kunde jag inte hålla mig längre utan testade med mitt CB-digital test...
Jävla pissskit säger jag bara
"inte gravid" kom upp direkt i rutan.






Ååå blir så ledsen. För varje månad som går blir jag mer och mer övertygad om att vi aldrig kommer kunna få barn. Allt känns bara så hopplöst!


Försöker intala mig att det är bra. Då blir det ju inget november- eller decemberbarn. Men ärligt, nog tusan skulle jag strunta i om barnet så kom på självaste julafton eller nyårsafton, bara det kom ett barn någongång!


Hade mosters prins här på besök igår, längtan blir väl inte mindre direkt när han somnar så sött i mitt knä eller bara sitter och gosar in sig hos mig.


Vill så gärna få bli med barn snart!


Jag orkar inte riktigt med den här bergochdalbanan som är! Igår var jag nästan säker, tänkte att det var självklart att vi lyckats denna gången. För att idag verkligen tryckas ner i skorna när jag läste de förbannade orden; "inte gravid"


Fast än finns det väl kanske en liten liten liten chans kvar. så här står det nämligen när man läser på clear blues hemsida:
"om du testar innan din förväntade menstruation och får ett
inte gravid- resultat, så finns det fortfarande en chans att du är gravid men
att dina hormonnivåer ännu inte ärtillräckligt höga för att detekteras av
testet. i kliniska tester... 51% av kvinoorna fick ett gravidresultat fyra dagar
tidigt..."

1 kommentar:

  1. Ursch sikket tråkigt resultat. Men jag tycker inte du ska gå ner dig i det för det testet är inte så känsligt som många andra. Så jag tycker du ska köpa dig ett billigare test som är lite känsligare. =) När jag var gravid med min son köpte jag tester från testlagret och fick plus redan bim -6. =) Håller fortfarande min tummar

    SvaraRadera