fredag 26 februari 2010

Kamera men ingen bebis...

Det blev en kamera trots att vi inte lyckades få till en bebis i magen denna månaden heller...
Man måste ju hinna lära sig ta bra kort tills det är dags för beisen att födas och nio månader var tydligen inte tillräckligt. ;O)

Så idag anländer kameran. Älsklingen skulle hämta den på lunchen.
Ska bli lite spännande faktiskt...
Jag har aldrig ägt en riktig systemkamera.


På tal om vikten.
motivationen försvann någonstans i samband med att jag insåg att jag inte blivit gravid denna månaden heller... Försöker hitta tillbaka till mina nyttiga vanor. träning och bra mat, men för tillfället är det hopplöst. jag liksom skiter i att jag är världens tjockaste. *suck*
vet inte hur jag ska komma på rätt bana igen.
Tips? Någon?

//Sessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar