tisdag 16 februari 2010

Gravid eller inte gravid?

Ja nu börjas det igen... denna ständiga undran.
Har det börjat växa ett litet mirakel i magen nu eller har de där simmarna inte lyckats hitta något ägg denna månaden heller?
Undrar undrar.

Funderar på att köpa ett Rfsu testa tidigt test och testa. Vore gott att veta om man kan hälla i sig mängder av sprit på lördag eller om man kanske borde hålla sig nykter. Jag vet att man säger att man ska leva som vanligt tills man plussat, men är det ett litet pyre där inne, inte tusan vill jag dränka det i massa alkohol! Så det lutar nog åt att skaffa ett test.

Har ju fortfarande kvar mitt CB digital, men det är ju inte lika känsligt, så det kan jag inte använda förens tidigast på måndag och då har ju festen redan varit...


Känner efter om jag har några symtom.
Men det enda som inte är som det brukar det är bröstvårtorna. De ömmar nämligen mer än vanligt. Säg att det är ett tecken! Snälla snälla!

//Sessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar